Raminta Moves sveiko judesio studija, grupinės mankštos, individualios sporto treniruotės, sveika nugara

Sveikatingumo studijos paslaugos

Mankštos jūsų nugarai, sąnariams, raumenims stiprinti bei lankstumui lavinti

"Raminta Moves" studijoje siekiame tobulinti savo judesį kokybiškai, saugiai ir smagiai. Galite rinktis sportuoti su bendraminčių grupe, individualiai studijoje ar online, bei savarankiškai su mankštų įrašais.

Laukiami visi - nei amžiaus, nei lyties limitų neturime.

Grupinės sveikatingumo mankštos

Raminta Moves sveiko judesio studija, grupinės mankštos, individualios sporto treniruotės, sveika nugara

Sveika nugara

Ši mankšta sukurta nugaros sveikatai gerinti, skausmams juosmeninėje ar tarpumenčio strityse mažinti ir kitoms probleminėms vietoms tvarkyti, kurioje persipina geriausi jogos, pilateso, bendro fizinio parengimo pratimai.

Trukmė 50-60 min

Kuo naudinga Sveikos nugaros mankšta?

  • Specialiais mankštos pratimais mažinama įtampa ir skausmas juosmens ir tarpumenčio srityse;

  • Atkuriamas raumeninis balansas, didinamas audinių elastingumas, stiprinami gilieji liemenininio korseto raumenys;

  • Lavinamas sąnarių stabilumas ir mobilumas;

  • Mokomasi pagrindinių judesio šablonų (pritūpimas, judesiai viena koja, traukimas, stūmimas, rotacijos);

  • Mokomasi taisyklingos laikysenos ir pratimų atlikimo technikos;

  • Kelia nuotaiką ir gerina bendrą savijautą.

Kaip vyksta Sveikos nugaros mankšta?

  • Mankšta atliekama nedidelėje grupėje su visapusiška kineziterapeutės priežiūra;

  • Mankštą sudaro apšilimo pratimai, pagrindinė dalis, atvėsimas;

  • Pratimai atliekami naudojant įvairias priemones (kamuolius, kamuoliukus, lazdas, svorius, gumas ir kt.) ir savo kūno svorį;

  • Galima rinktis sunkesnę arba lengvesnę mankštą.

Kam tinkama Sveikos nugaros mankšta?

  • norintiems judėti, bet nesiekiantiems sportinio rezultato;

  • tiems, kam nuo sėdimo darbo atsiradęs raumeninis disbalansas ir jo sukelti skausmai;

  • norintiems pakelti nuotaiką, energijos kiekį ir darbingumą;

  • turintiems "nugaros bėdų";

  • visiems, kam pas mus jauku, gera, smagu ir norisi judėti kartu - nei amžiaus, nei lyties limitų neturime.

 

Mobilumas ir savimasažai

Trukmė 60 min

Mobilumas ir savimasažai - kūno pajautimui ir judesių laisvei sukurta mankšta, kurioje tvyro atsipalaidavimas ir  ramybė. Išlaisvinami sąnariai, judesiai ir mintys.

Kuo naudinga mobilumo ir savimasažų mankšta?

  • atpalaiduoja kūną ir protą;

  • moko pajausti savo kūną ir kvėpavimą;

  • gerina sąnarių paslankumą;

  • didina lankstumą ir mobilumą;

  • gerina laikyseną;

  • mokomasi savimasažo elementų, kad jausdami įsitempusius raumenis žinotumėte, kaip juos išsimasažuoti;​

 

Kaip vyksta mobilumo ir savimasažų mankšta?

  • Mankšta atliekama nedidelėje grupėje su visapusiška kineziterapeutės priežiūra;

  • mankštą sudaro raumenų apšilimo pratimai, įvairūs dinaminiai ir statiniai tempimai bei savarankiškai atliekamos miofascialionio atpalaidavimo technikos (savimasažai)

Kam tinkama mobilumo ir savimasažų mankšta?

  • tiems, kas jaučiasi sustingę, įsitempę, nelankstūs;

  • norintiems atsipalaiduoti ir sumažinti streso sukeliamą įtampą;

  • siekiantiems geriau pažinti savo kūną;

  • visiems, kam pas mus jauku, gera, smagu ir norisi judėti kartu - nei amžiaus, nei lyties limitų neturime.

Raminta Moves sveiko judesio studija, grupinės mankštos, individualios sporto treniruotės, sveika nugara
 

Individualios mankštos

 
 
Raminta Moves sveiko judesio studija, grupinės mankštos, individualios sporto treniruotės, sveika nugara

Individuali mankšta su treneriu

Trukmė  50 min 

 

Kuo naudinga individuali mankšta?

  • atitinka Jūsų poreikius ir fizinius pajėgumus;

  • individualiai pritaikomi pratimai: korekcijos, sunkinimai, lengvinimai;

  • efektyviai naudojamas Jūsų laikas.

Kaip vyksta individuali mankšta?

  • pirmosios mankštos metu aptariame lūkesčius, išsikeliame tikslus;

  • perpirmuosius susitikimus įsivertiname laikyseną,  atliekame funkcinius judesių testus;

  • kitų individualių susitikimų metu atliekame jums pritaikytus pratimus, kad artėtume prie nusistatytų tikslų;

  • mankštos metu naudojamos priemonės priklauso nuo poreikio;

  • iki kito individualaus susitikimo galite gauti "namų darbų" - pratimų, kuriuos Jums būtina išmokti, kad galėtume Jūsų programą tęsti toliau.

Kam tinkama individuali mankšta?

  • norintiems asmeninio dėmesio;

  • norintiems atlikti pratimus, kurie būtų tinkami Jūsų fiziniam pasirengimui;

  • tiems, kam netinka grupinių mankštų laikai ar intensyvumas.

Sveikos nugaros mankštų įrašai

Uždaroje Facebook grupėje patalpinta >60 Sveikos nugaros mankštų įrašų:

  • Įrašų trukmė 20-60 min.

  • Mankštos tik su savo kūno svoriu bei panaudojat įvairias priemonės: gumas, svarelius, lazdas, kamuolius, kėdes.

  • Vieną kartą per mėnesį (dažniausiai trečią mėnesio sekmadienį grupėje fimuojame naują LIVE įrašą).

Norėdami prisijungti:

  1. Parašykite Facebook žinutę.

  2. Atlikite mokėjimą.

  3. Paspauskite "prisijungti" prie grupės.

  4. Sulaukite, kol bus patvirtinta narystė grupėje (per kelias valandas nuo apmokėjimo gavimo).

  5. Sportuokite! :)

online mankšta