Kas tas įtemptas pilvas?

Įtempkite pilvą! Laikom pilvus įtemptus! Bambą prie stuburo! Pilvas tvirtas!


Net nežinau, kiek kartų kažką panašaus pakartoju per vieną mankštą 😄 o kiek kartų jūs jau tai esate girdėję iš manęs ar iš kitų trenerių?..

O bet tačiau, ar žinot, kam to įtempto pilvo reikia? ir ką ten tiksliai daryt su tuo pilvu? Pirmiausia, noriu patikslinti, kad dažniausiai turima omenyje ne pats tiesusis pilvo raumuo (dažniausiai žinomas kaip "kvadratukai", "sixpack'as"), bet visi liemens korseto raumenys. (?!?! 😄 liemeninis korsetas tai čia tokia raumeninė dalis, sudaryta iš kelių sluoksnių raumenų, išsidėsčiusių aplinkui juosmenį. Žinomiausi ir jums, tikriausiai, daugiausiai girdėti "gilieji raumenys": aplink stuburą esantys mažyčiai raumenukai, kurių sąmoningai valdyti nemokame - jie veikia refleksiškai bei skersinis pilvo raumuo, kurio aktyvavimui yra naudojama centravimo technika (čia būtent tas dalykas, kurį reikia daryti, kai girdime "įtemkite pilvą")).


Liemeninio korseto raumenų įjungimas padeda stabilizuoti (laikyti tvirtai) stuburą, kad per juosmeninę stuburo dalį nevyktų nepageidaujami judesiai (per didelis išsilenkimas į vieną ar kitą pusę, nereikalingas sukimas) ir su tuo susijusios traumos ir/arba skausmas.

O kaip gi tą pilvą įtempinėti - apie centravimo techniką - laukite papildymo.

81 views

Recent Posts

See All

Slucko g. 3, Vilnius

© 2020 Raminta Moves. All rights reserved

  • Facebook
  • Instagram