Pratimai, mažinantys pilvo apimtį

Updated: Aug 3, 2020



Tokių nėra 😂

Jei tikėjotės rasti čia pratimus sumažinančius pilvo apimtį - nuvilsiu jus ‍🤦‍😬



Senas mitas, kad riebalinio audinio sankaupas nuo tam tikrų vietų (pvz. pilvo) galima sumažinti tą vietą treniruojant stiprinimo pratimais.

Stiprinti raumenis galima labai specifiškai - galima treniruoti būtent konkretų vieną raumenį arba raumenų grupę ir stiprės tik tas konkretus raumuo ar grupė. Pavyzdžiui, atliekant pratimą bicepsui (klasikinis su svoriu lankstyti ranką per alkūnę) - stiprės konkrečiai bicepsas, bet ne, pvz tricepsas.

Deja, riebalinė masė nėra mažinama specifiškai - "nuo kur noriu, nuo ten sumažinu". Riebalinė masė prarandama iš poodinio sluoksnio, pirmiausia nuo tų vietų, kur paskiausiai buvo prikaupta. Riebalų kaupimosi vietos yra nulemtos genetiškai - vyrai dažniausiai kaupia riebalus ant pilvo, moterys - ant klubų ir aplink šlaunis. Vietos, nuo kurių neteksite riebalų daugiausiai susijusios su genetika, o ne su specialiais konkrečiai vietai skirtais pratimais.


Pavyzdžiui, Petrui riebalai pirmiausia kaupiasi aplink pilvą, o paskui aplink šlaunis. Jis priaugo svorio ir nusprendė daryti atsilenkimus, kad sumažintų pilvo apimtis. Tarkim, kad jis pakankamai intensyviai darė atsilenkimus, kad sudegintų pakankamą kiekį kalorijų ir pradėtų deginti riebalus. Nepriklausomai nuo to, kokius pratimus jis darė ar darys, pirmiausia riebalinė masė jam pradės mažėti aplink šlaunis, nes tai buvo paskutinė vieta, kurioje buvo prikaupta.


Nors įmanoma specifiškai treniruoti ir stiprinti tik konkretų raumenį. Neįmanoma specifiškai deginti riebalų nuo vienos vietos.

Tad tam, kad sumažintumėte riebalinį sluoksnį, susidariusį aplink pilvą, teks sudeginti pakankamai kalorijų (arba jų neprivalgyti 😛 žodžiu - sukurti kalorijų deficitą), kad atsikratytumėte perteklinių riebalų bendrai nuo viso kūno. O tada pradės mažėti ir pilvo apimtis.


Na, visgi pratimai, mažinantys pilvo apimtis galėtų būti tiesiog tie, kurie užkeltų pulsą iki 60-70% nuo jūsų maximalaus širdies susitraukimų dažnio.

Na ir papildomai - senos geros "valios treniruotės virtuvėje" - neprivalgyti tiek kalorijų, kiek nereikia.


Viskas ateis po truputį su daug darbo ir meile sau :)


139 views

Recent Posts

See All

Slucko g. 3, Vilnius

© 2020 Raminta Moves. All rights reserved

  • Facebook
  • Instagram